Zápisky z cest 2015

Dvacetičtyřhodinovka na hřebenu Tater

17.07.2015 20:43
Žabka ve sklence ne a ne vylézt po žebříku, tak nevím. Mám,nemám vyrazit. Nakonec večer odjezd odkládám a vyrážím až před obědem. Hustýprovoz, cesta se táhne, horko, samá pozitiva. Po třetí hodině vyrážím z parkovištěv Tatranské Polianě, nabalený na dva dny. Jen co do toho šlápnu, hned...

Briancon 2015

02.07.2015 15:18
V noci dojedeme do sedla Col dÁllos nad velkým lyžařským střediskem. Cesta jde jen velice pomalu, troška zdržení bylo i při prohlídce města Castellane a pak nekonečné stoupání serpentinámi až do výšky 2250 m. Konečně chladná noc a pohodový spánek. Ráno okračujeme, co jsme vystoupali, okamžitě...

Verdon 2015

30.06.2015 15:34
Cestou kolem pobřeží mineme Monaco a v Nice nás navigace vede do vnitrozemí. Máme namířeno směr Verdon. Už je podvečer a tak to netaháme až do cílové destinace, vyspíme se nad Cagnes. Večer je sice chladno, nicméně  ráno peče už v osm. Dáváme se na cestu francouzským venkovem, až se dostáváme...

Finale Ligure 2015

26.06.2015 16:47
Ráno už je moře klidné, obloha se začíná protrhávat a slibované sluníčko se dere zpoza  obzoru. Náš volný den pomalu začíná. Věnujeme se nic nedělání, opalování, koupání a večer jdeme pokorzovat do Finale Borgo, hstorického centra starého města. Na zítra vybírám na lezení vícedélkový sektor...

Arco 2015

23.06.2015 09:16
Léto je za dveřmi a i ten, kdo nic nedělá, si rád odpočine. Tak jedeme na dovču. Začínáme v Šumperku oslavou narozenin a večer se dáváme na cestu. Směr? Někam na jih, sám nevím kam. Ale začneme nostalgicky v Arcu. Cestou zdřímnu před Innsbruckem, ale ráno už nás vítá Arco. Zatažené, upršené....

Víkendová výheň na Vysočině 6.-7.6.

07.06.2015 18:52
Jelikož se Josefovi do našeho plánovaného výletu vloudily rodinné trampoty, vyrážíme až v sobotu na Vysočinu. Počasí je snad všude all inclusive, na lezení bych řekl, že až moc. Nemůžeme pořád jenom hudrovat, musíme brát, co je. Po desáté parkujeme mezi vesnicemi Březiny a České Milovy, žlutá...

Malý Rabětéjn opět s Josefem

04.06.2015 19:59
Počasí se rozhodlo po upršeném minulém týdnu nás vyzkoušet, jestli jsme připravení na tropy, ale na nás si nepříjde. Josef má volno, tak se vydáme podívat někam za lezením. Volba, Malý Rabštéjn. Už jen název je příslibem hezkého zážitku. Každá navigace nás chce do Jívové, vesnice, nad níž se skalky...

Tatranské toulky 30.-31.5.

31.05.2015 19:31
Konec května  je tu, jaro by mělo přecházet v léto a Tatry mě volají. Jedu. Sobotní ráno není zrovna nejlepší doba na zvonění budíku o půl páté, co naplat, cesta dlouhá, tak vstávej lenochu. Poloprázdná cesta mě před devátou přivádí do Smokovce. V rádiu straší s odpoledními přeháňkami, tak už...

Paština Závada 28.5.

28.05.2015 22:00
Na Sulově nám místní borka vychvalovala sousední oblast Paštinu, tak se tam vyrazíme s Josefem podívat. Po týdenních lijácích včera u nás přestalo, snad i na Slovensku, tak je čas. Ráno je sice pochmourné, ale Paština je z Ostravy 120 kiláků, tam má svítit sluníčko. Cesta směr Žilina je plná...

Porúbka a Sulov - lezba s Josefem

20.05.2015 18:58
Po víkendu nejsem úplně v nejlepší kondici, oslavy mě zanechaly ve značně rozbitém stavu, ale co se dá dělat, už jsme domluveni s Josefem, tak před obědem vyrážíme. Snad nám výjdou aspoň dva dny hezkého počasí. Za chvilku jsme za Žilinou a před Rajeckými Teplicemi zastavujeme u kempu Slněčné stěny....