Kalendář akcí

Silvestrovské Tatry

03.01.2013 16:46
Konec roku jsme se po loňské zkušenosti opět rozhodli trávit na Brnčálce....tentokráte máme úžasnou předpověď a skutečnost nezůstala nic dlužná, čtyři dny azura, to se podaří málo kdy...ale pěkně popořádku...startujeme v sobotu až celkem pozdě, Andy vypovědělo službu auto a tak přijíždí před...

Vánoční Obertauern

26.12.2012 19:06
Vánoce jsou tady a my vyrážíme na hory…huráááá….jen s tou zimou je to zatím nějak na levačku…ale pro letošní rok jsem vybral Obertauern, údajně Rakouský St. Moritz….uvidíme….cestou v Praze nakládám Žofku a v sobotu ráno vyrážíme….po cestě ještě čekujeme počasí, ale  stále nic...

První zimní Tatry, ale pozor, s kultůrou

09.12.2012 22:36
druhý prosincový víkend patří naší opět Tatrám....využíváme příležitosti a vyrážíme na Brnčálku, kde má večer recitál Lenka Dusilová....v sobotu ráno před osmou už nakupujeme nějakou tu sváču na nádraží v Tatranské Lomnici, parkujeme a lanovkou stoupáme na Skalnaté pleso...už od prvních chvil nás...

Schneeberg aneb když je počasí v přechodu

01.12.2012 21:04
no jo ,je to tak....začína mrznout, přišly i nějaké ty sněhánky...na lezení už to není, na zimní radovánky zatím taky né...tak co teď...program přišel tak nějak sám...partička z volejbalu jede do sklípku na vínko a v Rakousku ukazují solidní počasí, tak se přidávám a v pátek vyrážím do Březí u...

Když jsou v předpovědi samá sluníčka

19.11.2012 21:13
při pohledu na předpověď počasí jsem nevydržel, poprosil hodného šéfa a ve čtvrtek ráno vyrazil směr Rakousko....v plánu mám Hochschwab a pak nějakou část Dachsteinu...poznat něco nového, vidět neviděné, poznat nepoznané...za Vídni je ale totálně zataženo, že by se nám vloudila někde...

Listopadový Gerlach aneb Kocošuv memoriál

19.11.2012 07:05
jen tak si brouzdám po webu a narazím na supr reportáž z Kotlového štítu, zima je tady....tak to nenecháme jen tak a jelikož má být ještě v neděli stále krásné počasí, v sobotu večer vyrážíme směr Tatry a naším cílem je Gerlachovský štít....noc trávíme na moji oblíbené Medvědici a ráno...

Poslední letní Tatry 2012(možná, snad, asi)

25.10.2012 12:13
jak tak koukám na počasí, paní Zima se nám pomalu, ale jistě hlásí o slovo a jelikož sněžení na sebe nedá dlouho čekat, rozhodujeme se ještě pro jednodenní výpad do Tater...jen tak na rychlo....večer skáčeme do auta a vyrážíme.....meteorologové předpovídají obstojné počasí, tak to...

Gesause

22.10.2012 21:20
tento víkend jsem se vydal s partičkou z Brna, které znám ze svých ferratových začátku, za lezením do Rakouska.....cílem byla oblast Národního parku Gesause...jelikož je to pro mě úplně nové, před odjezdem se alespoň narychlo seznamuji na netu s cílem naší cesty...oblast se nachází v Ennstalských...

Podzim na Gabrielce

14.10.2012 21:23
tento víkend se rosnišky na poslední chvíly opravily a předpovídaný déšť změnily na celkem pěkné počasí....a nakonec jim to i vyšlo téměř do puntíku....sobotní ráno bylo ještě ve znamení dešťových kapek, stéjně jsme chtěli vyrazit až v neděli....a jelikož už nás to táhlo za lezením, tak jsme s...

Lysá hora v Beskydech

09.10.2012 11:56
tak se pomalu, ale jistě, babí léto vytrácí a poslední nádhernou sobotu se jen tak poflakuji kolem Ostravy...na neděli hlásí déšť a ochlazení, takže Tatry jsme odpískali...po ránu nějaké to kolo a odpoledne výšlap na Lysou...ale na předpokládané davy lidí nemám opravdu náladu, tak se...

Svatováclavský víkend aneb jak nejtěžší cestou víkendu byla ta ze sklípku

30.09.2012 15:19
Podzim se nám hlasí nejen datem v kalendáři, ale i pohled na ranní teploměr se povážlivě blíží nule...nicméně, dle rosniček by měl prodloužený víkend přinést Babí léto a tak nezbývá, než vyrazit....tentokráte je naším hlavním cílem Pálava a dále se uvidí....v pátek trošku dospíme pracovní týden a...

Martin ve Švédsku

20.09.2012 16:45
  Kebnekaise 2104m - Mammut Peak Project Nejvyšší hora Švédska 27. června půl hodina po půlnoci a budík drnčí o 106. Je čas vydat se na cestu, venku prší a je nevlídno. Autobus směr Dublin odjíždí v jednu.   A kam že se to vlastně...

Eiger a Monch

13.09.2012 20:38
Tak a je to tady….celý rok už o tom mluvíme a teď se blíží den D….v plánu máme Bernské alpy,  Jungfrau, Monch a nic menšího než Eiger…vše je připraveno a nastudováno, noclehy na chatách zajištěny….a tak sledujeme počasí….a to je jako ve většině takových akcí kámen úrazu….odjíždět máme ve...

Tatranské doliny a sedla

20.08.2012 11:48
Tentokráte jsem se rozhodl trošku protáhnout více krok a vyrazit se projít do Tater.....volba padla na Velkou a Malou studenou dolinu a na Příčné sedlo, druhá cesta vedla Mlýnickou a Furkotskou dolinou přes Bystrou lávku.....předem je třeba upozornit, že se jedná o značně frekventované trasy,...

Nejen Dolomity, nejen lezení

09.08.2012 23:11
Na naše letošní nejdelší letní lezení vyrážíme ve čtvrtek večer směr Dolomity....po přejezdu Brenneru nás ale vítá déšť a mračna, nic moc překvápko,  poslední předpověď to říkala vcelku jasně...na rychlo tedy měníme program a cestu protahujeme až do Arca....tady je azuro a teploměr se...

Valova skála u Vsetína

28.07.2012 21:52
Čeká nás horký víkend s bouřkami, v neděli má pršet a tak vymýšlíme jen nějaké to lezení tak, aby jsme v případě bouřky nebyli v pasti.....volba padla na Valovou skálu u Vsetína....byli jsme to tam okouknout asi před čtnácti dny, k našemu překvapení jsme byli nadšeni a tak...

Jeseníky Čertovy kameny a Koberštejn

22.07.2012 12:43
Na víkend jsme sice měli zamluveno ubytko na Brnčálce, ale počasí Tatrám vůbec nepřálo......tak jsme uvolnili dvě nísta na "hospodárke" , přebukovali na příští víkend a hledali náhradní program...Vysočina nebo Jeseníky...v sobotu ráno v Ově prší,ale chceme někam vyrazit...předpověď je pro celou...

Červencové svátky 2012

07.07.2012 21:48
Blíží se pravidelné červencové svátky a my se chystáme opět někam ven...tentokráte s dětmi...Andy vyráží už v předstihu v neděli večer s syny pro velký úspěch opět do Paklenice....já s dcerkou se chystáme na ferraty do Totes Gebirge, Andy se na nás má napojit...jenže vše je jinak, počasí...

Lezení Paklenica

30.06.2012 16:51
Tak a je to konečně tady....nějakou dobu jsem pročítal stránky o lezení v Paklenici....začátek června by mohl být ještě ok, tak jdeme do toho....vyrážíme ve středu hned po půlnoci....nabalit a šup šup, už začínáme polykat kilometry....po cestě máme v plánu se zastavit na Plitvicích.....o půl osmé...

TA3

24.06.2012 20:40
Víkend se blíží a my hledáme, kam vyrazit...po celotýdenních vedrech někam trošku výše....takže volba padá na Tatry.....no a jelikož tam má Andy někde pod šutrem schovaný jiný ještě od podzimu, je to jasné, Skalnatá dolina...v sobotu o půl páté vyrážíme, stíháme první lanovku a po kávičce...