Polední rychlovka na Lysou

02.04.2013 17:06

Místo raního výšlapu,který jsem měl v plánu, hážu dvě hodiny hromady sněhu z parkoviště...nic se nedá dělat, práce šlechtí..pak ještě to nejdůležitější v papírové válce a rychle do auta, směr Krásná....jasnou oblohu jsem propásl, i když dole to ještě vypadá na parádní počasí, mírně nad nulou, sněhu tolik, jak tady asi celou zimu nebylo...má to ale jeden háček, zaparkovat.....chvilku jezdím tam a zpět, nakonec se vecpu za auta u cesty...odtud jsem ještě nešel, je to ještě před Řepčonkou...stopa vede do lesa, pěkně zostra do kopce...asi to nenašlapávalo žádné béčko....přes lesík na palouček, už se těším na sjezd, výstupovka je našláplá krajem rovně nahoru...uf uf, ale jo, už jsem nahoře...následně se stopa spojuje s tou z Řepčonky a krásně stoupá lesní cestou až pod bývalou sjezdovku...ta je rozrytá až až, sníh hluboký...tady už jde stopa pěkně cik cak a tak jsem po hoďce a čtvrť před Šantánem....uvnitř panuje komorní atmosféra, jen pár skalních Lysáku sedí u dole u kamen....hodím do sebe nějaké ty tekutiny a jedu zpět...venku se klube sluníčko, ale mračna vítězí....čilý pracovní ruch na nové chatě dává naději, že bude opravdu od půlky června v provozu...uvidíme....na sjezdovce se dájí ještě najít místečka, kudy nikdo nejel a tak si to vcelu užívám...sníh hluboky, i když né zrovna prašan...kousek traverz doleva pod sjezdovkou a šup do lesa...a tady jsou to orgie, prašan, pod ním tvrdší základ, hurááá....nejedu ale až dolů, dostal bych se na Řěpčonku a já se těšil na pláň, po které jsem stoupal vzhůru...odměnou mi je další krásný sjezdík....teď ještě do hustšího porostu a jsem zpět na cestě...necelé dvě a půl hodiny a jsem nadšený, jak jsem si to užil...hlásí další sněžení, tak třeba to ještě letos výjde